onsdag 24. august 2011

Estoy en Mexico

Hola amigas!

Sorry, jeg er veldig dårlig til å oppdatere. Skrev akkurat et laangt innlegg, men jeg greide å slette det så her er en liten oppdatering om hva jeg har gjort de siste dagene.

De første to dagene var jeg og de andre som skulle til Mexico fra Norge i Kjøpenhavn for å ordne visum. Vi var i den mexicanske ambasaden, det tok bare 15 min. Det eneste vi måtte gjøre var å underskrive, ta fingeravtrykk og et bilde. Resten av tiden brukte vi på litt sightsing og tivoliet i kjøpenhavn. Muy divertido!

Flyturen til Mexico City var laang, 13 timer, men det gikk fint. Vi bodde på et hotell i Mexico City sammen med de AFSerne fra andre land. Dagen etter tok jeg buss til Queretaro. Da jeg kom fram sto vertsfamilen min der og to venner av cas, min vsøster, og de hadde på seg t-shorter der det sto Vilde's sister, Vilde's broter osv. De er kjempe søte!

Alle er veldig hyggelige her og kysser meg på kinnet hver gang vi møtes. Men det er mye som er veldig annerledes her for eksempel tar de ikke av seg skoene når de går inn i huset og man må ha på seg sko i dusjen også.

Maten her er veeldig god, de spiser mye totillas og tacos. Men maten er veeeldig usunn så jeg kommer til å bli feit. Mange er feite her, eller har littt ekstra fett på kroppen.

I dag var  min første dag på skolen. Jeg var veldig nervøs for å si det sånn, men det gikk fint. Alle var hyggelige og spurte om jeg ville sitte med dem, skrive av det de skrev, om de skulle kjøpe lunsj til meg og noen skrev setninger som jeg måtte lære meg. Timene derrimot var booring!! No entiendo nada. Jeg må stå opp 6 hver dag så jeg er helt døø på skolen.

Her er noen bilde:

Gjengen fra Norge <3





Mi familia<3






5 kommentarer:

  1. så braaa vildee!!! digger oss fordi vi går med sko inne begge to! og jeg skal også bli feit!!! og jeg skjønner også nada! så me gusta muchoo, te extraño<3<3<3 btw mi familia spør hele tiden, how is vilde in mexico? og når jeg chatter med noen.. aaa is it vilde?? HOW IS SHE? jaja they love you

    SvarSlett
  2. åå vilde så bra det går braa!! kos deg videre! teee amo <3<3

    SvarSlett
  3. Høres bra ut!! :) sikker på at du kommer til å få et suuupert år! <3

    SvarSlett
  4. Håper du får et kjempefint år Vilde! <3 og haha, sko i dusjen faktisk :)

    SvarSlett