torsdag 11. august 2011

Heisann!

Velkommen til min blogg! Som dere sikkert har fått med dere skal jeg til Mexico på utveksling. Jeg reiser med AFS og har fått familie i en by som heter Queretaro. Byen ligger midt i landet ca. 2 timer å kjøre nord for Mexico City. Så langt er jeg fornøyd!

Nå er det bare 6 dager til jeg reiser (syykt!!) og jeg grugleder meg veldig! Jeg har ikke begynt å tenke på hva jeg skal pakke eller gjort alle innkjøpene ferdig ++, så jeg føler meg ikke helt klar enda da menmen...

Krysser fingrene for at jeg får et spennende og fantastisk år i Estados Unidos Mexicanos!

-Hilsen Vilde

4 kommentarer:

  1. Dette ser bra ut villivil<3 gleder meg veldig til å lese om livet ditt i mexico!:):)

    SvarSlett
  2. Vildee!! Vet ikke om du er fremme nå eller hva, men jeg håper alt gikk kjempe bra, og at du bare suger til deg alt det nye, så får vi snakkes snart på skype; kikki, du og meg med alle forskjellige spansk dialekter, hahaha! gleder meg til å høre mer :)

    SvarSlett
  3. vilde så flink du er som har laget blogg! hehe tror du er den fødte blogger <3

    SvarSlett
  4. Hannaa!!<3 Jeg drar 17. august, så jeg har ikke reist enda, men snart sjer det! Haha gleder meg masse til skypedatene våre og dialektene, det blir nok interresant haha! Håper du koser deg i chile! Vi snakkes snart! :D

    SvarSlett