onsdag 14. september 2011

Hola Amigos!

Dette er andre innlegg denne uken (stolt!) I dag skulle jeg egentlig på skolen som alle andre dager, men han som kjører meg til skolen kunne ikke kjøre meg i dag, og Cass ble syk så derfor kunne ikke mine vforeldre heller kjøre meg. Derfor henger på mine vforeldres kontor. Her hører de på musikk på full guffe, me gusta! Etterpå skal jeg (kanskje) spise sammen med noen venner fra skolen. Man vet aldri med disse menneskene her, man har en avtale og plutselig har man ikke det like vell.
På fredag er det independenc day her i Mexico. Det er den største feiringen her så nå er alle gater, hus og busser pyntet med flagg. Viva Mexico!
På lørdag var jeg foresten på Mexicansk aften sammen med de andre utvekslingstudentene her. Det var koselig. Vi måtte ha på oss mexicanske drakter. Følte meg veldig lekker mp jeg si.
Jeg var også i Down Town sammen med Cass og noen venner av henne. Elsker down town! Der er det alltid så mye liv og mange rare mennesker. Vennene til Cass hadde tatt på seg sombrero, bart og gitar og gikk rundt til folk i gatene og fikk dem til å synge mexicanske sanger. Det var veldig gøy, tror de skal lage en film om det på youtube.








9 kommentarer:

  1. Så gøy Vildee! Du må kose deg masse på fredag når det er frigjørings/nasjonaldagen :) Her hjemme feirer vi også med masse norsk/mexicanere haha. Savner deg masse, og fortsett å oppdatere, bra med to inlegg, stolt stolt

    SvarSlett
  2. ååå så gøy! du var SUPERBABE i den drakten altså!!! kozogklemzzzzzkikz

    SvarSlett
  3. hahaha bra du oppdaterer litt:) håper du har det superbraa:D <3

    SvarSlett
  4. ELLLLLSKER LOS SOMBREROS<3

    SvarSlett
  5. Stolt av deg Vildmor <3 Virker som du har det bra :)

    SvarSlett
  6. vilde så flink du er til å bloggee! ganske så snasen den mexico-drakten altså<3 du får poste youtubelinken til den filmen de lager da! og kos deg masse på fredag!<33

    SvarSlett
  7. Vilde!! <3 Savner deg kjempemye..! Søt du var i drakten :D Kos deg videre i Mexico! Her i USA begynner det å bli høst nå, og jeg var på min første football game i kveld (akkurat som på film, hehe :P). Kleem Guro <3

    SvarSlett
  8. Skriv mer!! Savner deg <3

    SvarSlett
  9. Vilde! Nå syntes jeg du må oppdatere snart, savner deg!

    SvarSlett